Yhdistyksen jäsenedut

Hyvinvointituki 2024

Vuoden 2024 aikana yhdistyksemme jäsenellä on mahdollisuus hakea 35 € hyvinvointitukea kuittia vastaan omaehtoiseen kulttuuriin, liikuntaan tai työkyvyn ylläpitämiseen (ei vaatteet, kengät, kasvo- jalkahoito, kampaamo ym vastaavat). Vuoden 2024 tuki on haettava vuoden 2024 loppuun mennessä.

Liitä mukaan kuitti, nimi, puhelinnumero ja IBAN-tilinumero.

Voit antaa ne työpaikkasi luottamusmiehelle joka toimittaa ne yhdistykseen.

Tulosta Hyvinvointiavustus-lomake, täytä, liitä kuitti teipillä ja anna luottamusmiehelle tai vie yhdistyksen postilaatikoon.

Tehdessäsi Hyvinvointi-avustusta muulle paperille kuin lomakkeelle, käytä puhdasta A4 arkkia. Ei kirjekuoriin eikä muihin papereihin. Kirjoita yläosaan tarvittavat tiedot ja teippaa kuitti tietojen alapuolelle.

*******************************************

PDF-tiedostoHyvinvointiavustus lomake 2023.pdf (75 kB)
Hyvinvointiavustus lomake 2024

Yhdistyksen jäsenet saavat MJ COSMETIC liikkeestä (Keskuskatu 28) 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. Näytä jäsenkorttisi.

Lisäksi yhdistys järjestää erilaisia messu- ja teatterimatkoja, muita matkoja, kursseja ym. muuta. Seuraa ilmoittelua kotisivuilta ja paikallisista lehdistä.

Hyvä jäsen!

Nyt on todella tärkeätä, että käyt päivittämässä omat jäsentietosi ajantasalle. Ajantasalla olevat tiedot auttavat liittoa ottamaan Sinuun yhteyttä lakkoasioissa, työttömyysturvaan ja monessa muussa asiassa.

Tärkeitä tietoja ovat mm.

-oma puhelinnumero

-oma sähköpostiosoite

-työnantaja / työpaikka

Mene JHL:n OmaJHL, kirjaudu sisään ja

päivitä tietosi!

*************************************************************************************************************************

HUOM! MÖKKI VUOKRATTAVISSA 2024

Mökin vuokraus muuttuu, seuraa tätä ilmoitusta!

YHDISTYKSEMME JHL 612 PYIJYN MÖKKI ON JÄSENISTÖMME KÄYTÖSSÄ SYYSKUUN LOPPUUN SAAKKA!

Pieksämäen JHL 612

MÖKIN JÄRJESTYSSÄÄNNÖT

1. Mökki on ainoastaan Pieksämäen kunnalliset JHL 612 jäsenten käytössä. Jäsen voi tuoda perheenjäseniään ja vieraitaan mökille, mutta yhdistyksen jäsenen on oltava paikalla. Mökin osoite Peiposjärventie 516.
  2. Älä ole häiriöksi mökkinaapurille ja toisille mökin käyttäjille.
  3. Arkipäivisin mökki on kaikkien jäsenten käytössä, joten huomioi muutkin mökin käyttäjät. Mökillä voi myös yöpyä, käytä yöpymiseen pääasiassa aittaa.
  4. Polta polttopuita kohtuullisesti.
  5. Ennen saunan tai kaminan lämmittämistä tyhjennä tuhkat tulisijoista ja tuhkaluukuista. Kaminassa käytetään vain 20 cm pitkiä puita.
  6. Siivoa mökki, sauna, aitta ja grillikatos lähtiessäsi.
  7. Polta poltettava jäte, muu jäte jäteastiaan (vie haiseva jäte mukanasi pois)
  8. Olet korvausvelvollinen tahallaan aiheutetusta vahingosta.
  9. Palauta mökin avain viipymättä. Hävinneestä avaimesta veloitetaan 50€.

MÖKIN VUOKRAUS

Mökin voi vuokrata:

*pe klo 14 - la klo 14   30 €

*la klo 14 - su klo 14   30 €

*su klo 14 - pe klo 14  10 €/ yksi yö/mökki on kuitenkin myös muidenkin käytössä

*muuna aikana  5 €/ päiväkäyttö, kaikkien jäsenten käytössä ( avainmaksu)

MÖKIN VOI VUOKRATA VAIN YHDEKSI (1) VUOROKAUDEKSI KERRALLAAN, jos ei muita halukkaita perjantaina saa koko viikonlopun.

1. Mökin avainta ei saa luovuttaa toiselle.
  2. Mökin vuokraus käteisellä ja jäsenkortin näyttämällä

Avain varattavissa ja noudettavissa NESTE, Pieksämäki Kaakinmäenkatu 16-20

Puh. 015 348 411

Avoinna ma-su 6-21

1. Epäselvissä asioissa ota yhteys mökki-isäntään 044 769 5809
  2. Sääntöjen noudattamatta jättämisestä mökin käyttöoikeuden menettää ensimmäisellä kerralla vuodeksi ja useamman rikkomisen jälkeen kokonaan.

Pieksämäen JHL 612 hallitus