Liity jäseneksi JHL:n

Julkisten ja hyvnvointialojen liitto JHL on SAK:lainen ammattiliitto.

Hyvinvointipalveluja tuottavia jäseniä sillä on 220 000. JHL on vaihtoehto kapealle ammattikuntapohjaiselle edunvalvonnalle. Emme hoida vain yhden ammattikunnan, vaan melkeinpä kaikkien julkisia ja yksityisiä hyvinvointipalveluja tuottavien asioita - palveluketjun alusta loppuun saakka.

JHL on ammattiliitto, jonka jäsenet työskentelevät valtion, kuntien, kuntayhtymien, seurakuntien, niiden liikelaitosten tai yhtiöiden, yleishyödyllisten yhteisöjen, julkiselle sektorille palveluja tuottavien yritysten tai yhteisöjen palveluksessa ja vastaavilla toimialoilla.

Meitä on paljon, monella alalla. Liitto kuuluu sekä julkisille että yksityisille!

Liity jäseneksi JHL:n. Tervetuloa liittoon / liity jäseneksi

Liiton jäsenedut

Jäsenpalvelu 24 H voit mm. maksaa jäsenmaksuja, päivittää jäsentietojasi, ilmoittautua kurssille ja paljon muuta.

Liiton Vapaa-ajan edut

Yhdistysten, aktiivien ja jäsenten tukena palvelee myös
Kaakkois-Suomen Aluetoimisto

Nuoret ja opiskelijat, lue miksi Sinun kannattaa liittyä liittoon Jo nyt!

Liiton Työttömyyskassa palvelee Sinua työttömyysasioissa.