Jäsenedut

Vuoden 2020 aikana yhdistyksemme jäsenellä on mahdollisuus hakea 35 € hyvinvointitukea kuittia vastaan omaehtoiseen kulttuuriin, liikuntaan tai työkyvyn ylläpitämiseen. Vuoden 2020 tuki on haettava vuoden 2020  loppuun mennessä. Liitä mukaan kuitti, yhteystietosi ja IBAN-tilinumero. Voit antaa ne työpaikkasi luottamusmiehelle joka toimittaa ne yhdistykseen.

Yhdistyksen jäsenet saavat MJ COSMETIC liikkeestä (Keskuskatu 28) 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. Näytä jäsenkorttisi.

Lisäksi yhdistys järjestää erilaisia messu- ja teatterimatkoja, muita matkoja, kursseja ym. muuta. Seuraa ilmoittelua kotisivuilta ja paikallisista lehdistä.

YHDISTYS 612 on siirtymässä sähköiseen postitukseen. Jos haluat jatkossa yhdistyksen ajankohtaista tietoa sähköpostiisi, päivitä tietosi yhdistysrekisteriin.

HUOM......MÖKKI VUOKRATTAVISSA TAAS KESÄLLÄ 2021.

YHDISTYKSEMME JHL 612 PYIJYN MÖKKI ON JÄSENISTÖMME KÄYTÖSSÄ SYYSKUUN LOPPUUN SAAKKA!

Pieksämäen kunnalliset JHL 612

MÖKIN JÄRJESTYSSÄÄNNÖT

1. Mökki on ainoastaan Pieksämäen kunnalliset JHL 612 jäsenten käytössä. Jäsen voi tuoda perheenjäseniään ja vieraitaan mökille, mutta yhdistyksen jäsenen on oltava paikalla. Mökin osoite Peiposjärventie 516.
  2. Älä ole häiriöksi mökkinaapurille ja toisille mökin käyttäjille.
  3. Arkipäivisin mökki on kaikkien jäsenten käytössä, joten huomioi muutkin mökin käyttäjät. Mökillä voi myös yöpyä, käytä yöpymiseen pääasiassa aittaa.
  4. Polta polttopuita kohtuullisesti.
  5. Ennen saunan tai kaminan lämmittämistä tyhjennä tuhkat tulisijoista ja tuhkaluukuista. Kaminassa käytetään vain 20 cm pitkiä puita.
  6. Siivoa mökki, sauna, aitta ja grillikatos lähtiessäsi.
  7. Polta poltettava jäte, muu jäte jäteastiaan (vie haiseva jäte mukanasi pois)
  8. Olet korvausvelvollinen tahallaan aiheutetusta vahingosta.
  9. Palauta mökin avain viipymättä. Hävinneestä avaimesta veloitetaan 50€.

MÖKIN VUOKRAUS

Mökin voi vuokrata:

*pe klo 14 -- la klo 14 à 40€

*la klo 14 – su klo 14 à 40

*su klo 14 – pe klo 14 à 15€/ yksi yö/mökki on kuitenkin myös muidenkin käytössä

*muuna aikana  3€/ päiväkäyttö, kaikkien jäsenten käytössä ( avainmaksu)

MÖKIN VOI VUOKRATA VAIN YHDEKSI (1) VUOROKAUDEKSI KERRALLAAN, jos ei muita halukkaita perjantaina saa koko viikonlopun.

1. Mökin avainta ei saa luovuttaa toiselle.
  2. Mökin vuokraus käteisellä ja jäsenkortin näyttämällä

Avain varattavissa ja noudettavissa NESTE, Pieksämäki Kaakinmäenkatu 16-20

Avoinna ma-pe 6-21, la 6-21, su 8-21

1. Epäselvissä asioissa ota yhteys mökki-isäntään 044 769 5809
  2. Sääntöjen noudattamatta jättämisestä mökin käyttöoikeuden menettää ensimmäisellä kerralla vuodeksi ja useamman rikkomisen jälkeen kokonaan.

Pieksämäen kunnalliset JHL 612 hallitus