Pieksämäen JHL ry - Jäsenedut

Yhdistys vuokraa jäsenilleen Pyijyn mökkiä  3.6.2024-29.9.2024!

Hyvinvointituki 2024

Vuoden 2024 aikana yhdistyksemme jäsenellä on mahdollisuus hakea 35 € hyvinvointitukea kuittia vastaan omaehtoiseen kulttuuriin, liikuntaan tai työkyvyn ylläpitämiseen (ei vaatteet, kengät, kasvo- jalkahoito, kampaamo ym vastaavat). Vuoden 2024 tuki on haettava vuoden 2024 loppuun mennessä.

Liitä mukaan kuitti, nimi, puhelinnumero ja IBAN-tilinumero.

Voit lähettää hakemuksesi yhdistyksen sähköpostiin pmk612edu@gmail.com

tai vie suljetussa kirjekuoressa yhdistyksen postilaatikkoon Lampolahdenkatu 2, Pieksämäki (entinen poliisitalo Jyskin vieressä, iso portaikko jossa rivi postilaatikkoja) .

Tulosta Hyvinvointiavustus-lomake, täytä, liitä kuitti teipillä yläosastaan hakemukseen (ei saa niitata yhteen).

Tehdessäsi Hyvinvointi-avustusta muulle paperille kuin lomakkeelle, käytä puhdasta A4 arkkia. Ei kirjekuoriin eikä muihin papereihin. Kirjoita yläosaan tarvittavat tiedot ja teippaa kuitti tietojen alapuolelle.

Yhdistyksen jäsenet saavat MJ COSMETIC liikkeestä (Keskuskatu 28) 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. Näytä jäsenkorttisi.

Lisäksi yhdistys järjestää erilaisia messu- ja teatterimatkoja, muita matkoja, kursseja ym. muuta. Seuraa ilmoittelua kotisivuilta ja paikallisista lehdistä.